Knalrood

Testimonials

Een gegroeide e-maillijst en een professionele uitstraling

“Ik zocht iemand die mooie, pakkende uitingen kon maken, die passen bij mijn huidige huisstijl. De ontwerpen moesten ook passen bij mijn missie: leuk, praktisch en toegankelijk en bij de uitstraling van Profit First: energiek en helder.

Het zelf maken van je ontwerpen is bijna niet te doen. Het was een uitdaging  om iemand te vinden, die datgene wat ik wil uitstralen kan vertalen in een visual. Nu heb ik mooie uitingen die ik nog steeds gebruik.

De mooie, in het oog springende, banners hebben mij geholpen aan lijstgroei en een professionele uitstraling. Mogelijk ook aan klanten, maar dat is moeilijk terug te brengen naar één aspect. Hierdoor is Profit First verder geprofessionaliseerd en staat het op de kaart.

Ik beveel jullie zeker aan! Ik vind het resultaat mooi, en ook het proces super fijn en professioneel. Jullie werken met heldere lijnen en deadlines en dat helpt iedereen! Jullie denken ook echt mee. Maar jullie weten vooral goed aan te sluiten bij mijn visie.”

Zonder de vernieuwing van mijn huisstijl had ILYB stilgestaan

Debbie Bernasco, ILOVEYOURBRAND

Ik heb echt geleerd om buiten mijn eigen kennis en kaders te denken

“Het was een leuke workshop, met veel interactie, ik heb echt geleerd om buiten mijn eigen kennis en kaders te denken, zodat ik daar mooie content mee kan maken.”

Nathalie Bougie

“Ik was al een tijdje bezig met mijn branding en vroeg me af hoe ik er nog meer eenheid in kon krijgen naar buiten toe. Vandaar dat jullie workshop me triggerde. Tijdens de dag zag ik in dat, alles wat ik nu al doe nog veel creatiever kan.

Er zijn oneindig veel mogelijkheden met mijn huisstijl, veel meer dan ik dacht. Dat kwam mooi tot uiting in de hele aankleding van jullie workshop, jullie kleding, de werkmappen, het paste perfect.

Speciaal voor ondernemers, die voelen dat hun huisstijl niet meer bij ze past, is deze workshop een aanrader, samen met experts ga je zelf aan de slag en bouw je verder aan je branding.”

Leuke en interactieve workshop

“Leuke en interactieve workshop, prettig tempo, ik heb veel ideeën voor de toepassing van mijn huisstijl en ook veel inspiratie voor nieuwe toepassingen.”

Jullie workshop heeft mij een veel wijdere blik gegeven

“Met mijn bestaande huisstijl kwam ik niet goed uit de voeten omdat ik niet wist wat ik er mee kon doen en vooral ook niet hoe. Daarom besloot ik mee te doen aan de workshop.

Tijdens de workshop heb ik veel geleerd over huisstijlen: je kunt er namelijk veel meer mee doen dan ik wist. Sterker nog, als een huisstijl goed ontworpen is, is dat ook helemaal niet moeilijk. Ik heb daarom mijn nieuwe e-boek door jullie laten ontwerpen.

Sindsdien promoot ik het veel makkelijker en comfortabeler dan voorheen, en dat heeft ook direct effect. Heel fijn! Jullie workshop heeft mij een veel wijdere blik gegeven, en dat is enorm waardevol voor mijn bedrijf.”

Ik ben trots op mijn logo en heb altijd visitekaartjes op zak

“Ik schaamde me voor mijn website. Ik was ontzettend veel tijd kwijt in het zoeken naar een lettertype voor een visitekaartje of het maken van een layout van een zakelijke brief.

Ik heb mijn prijzen omhoog kunnen gooien. Ik ben trots op mijn logo en heb altijd visitekaartjes op zak. Op mijn website en FBpage heb ik sindsdien één en dezelfde uitstraling wat rust geeft aan mezelf en duidelijkheid in mijn communicatie naar buiten toe.

Ik heb nu vaker de klanten die ik wil. Over het algemeen werk ik voor klanten en het is leerzaam en gewoonweg relaxed om zelf klant te zijn. Het is gewoon fijn om aan te geven wat je wil en te merken dat zij dit kunnen invullen op een manier die je zelf niet kan. Het heeft me veel tijd bespaard. Tijd die ik nodig heb om met fotografie bezig te zijn!

De huisstijl voelde als een kadootje aan mezelf. Alsof ik daarmee kon laten zien wat mijn bedrijf waard is. Daarmee kreeg ik klanten die me op waarde schatten en dus geld over hebben voor mijn diensten.

Een huisstijl laten ontwerpen heeft me veel hoofdpijn en frustratie gescheeld. Anders had ik veel zelf moeten uitzoeken en dat had me vooral veel tijd gekost. Grafisch ontwerpen is net als fotografie creatief, maar het vraagt ook technische vaardigheden en heel veel specifieke kennis die ik gewoon niet heb. Het is een vak apart.

Ik vind Miranda en Eline als team heel goed. Een ontwerp heeft altijd een verhaal en zij gaan op zoek naar iets unieks en moois voor iedere kant. Ze laten verschillende schetsen zien en je hebt gedurende de verschillende fases van ontwerpen veel inspraak over de mail, telefonisch of op locatie.”

wil jij ook een fantastische huisstijl?

Schrijf je nu in en ontvang het gratis mini magazine met tips voor je huisstijl.